Підсумкова нарада за результатами проведення курсів підвищення кваліфікації учителів

29 грудня 2021 р. відбулася підсумкова нарада за результатами проведення курсів підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної освіти та довузівської підготовки університету за участі проректорів з науково-педагогічної роботи Галини МИХАЙЛИШИН і Руслана ЗАПУХЛЯКА, директора Інституту Михайла НАГОРНЯКА, завідувача кафедри професійної освіти та інноваційних технологій Оксани ДЖУС та представників управління та відділів освіти ОТГ Івано-Франківщини (Коломийської, Косівської, Надвірнянської, Рогатинської, Тисменицької, Городенківської, Богородчанської, Снятинської, Верховинської, Дубовецької, Коршівської, Солотвинської, Білоберізької, Рожнівської, Дзвиняцької, Космацької, Матеївецької, П’ядицької, Олешанської), дирекцією Отинійського ліцею Отинійської теритіоральної громади та ліцею імені Івана Пулюя Івано-Франківської міської ради.
Зі вступним словом та привітанням до учасників звернулися проректори з науково-педагогічної роботи Галина МИХАЙЛИШИН та Руслан ЗАПУХЛЯК.
Директор Інституту Михайло НАГОРНЯК звернув увагу учасників на те, що працівниками Інституту в дуже стислі терміни з 22 листопада по 24 грудня організовано роботу курсів підвищення кваліфікації вчителів 5-11 класів закладів загальної середньої освіти в кількості 2793 особи з 26 навчальних дисциплін, причому з 30 годин 1 кредиту ЄКТС нами з викладачем заплановано та проведено занять 2/3 цього обсягу, тобто 20 годин.
Упродовж 2020-2021 н. р. до участі в курсах у ролі лекторів долучилися і викладачі кафедри: Оксана ДЖУС і Володимир МИЦЬКО.
Учасниками засідання звернуто увагу профільних проректорів не необхідності подальшої співпраці університету з територіальними громадами області в частині підвищення кваліфікації вчителів та необхідності адаптації пропонованого навчального контенту вимогам шкільної програми.
Передувало проведенню заходу анкетування слухачів курсів, метою якого було як отримати зворотню інформацію щодо ефективності форм проведення занять, навчального контенту та його відповідності програмам ЗЗСО, в контексті впровадження НУШ, так і можливість слухачам дописати власне враження від отриманої інформації, атмосфери навчального процесу на курсах.
Учасники зібрання обговорили важливі моменти підвищення якості надання освітніх послуг, адже випускники університету педагогічних спеціальностей – майбутні вчителі, які готуватимуть абітурієнтів і майбутніх студентів університету.
Тому слід координувати зусилля.