Корисні поради науковцям: https://nauka.pnu.edu.ua/2020/02/27/guide/
ОСВІТНЯ ІННОВАТИКА-Україна_Польща_2021
Zoom – Звітна конференція студентів (2021 рік)
Zoom – Звітна конференція викладачів (2021 рік)
Путівник для науковця:
Програма звітної конференції викладачів за 2020 рік.
Програма звітної конференції студентів за 2020 рік
Матеріали звітної наукової конференції студентів за 2019 рік: зб. наук. праць. Івано-Франківськ: НАІР, 2020. 104 с.
Збірник студ. праць. 2019 КПОІТ
Програма звiтної наукової конференцii викладачiв, докторантів, аспірантів університету за 2019 рiк
Програма звiтноi наукової конференцii студентiв університету за 2019 рiк
Матеріали звітної наукової конференції студентів за 2018 рік: з. наук. праць. 2018. Івано-Франківськ: НАІР, 2019. 240 с.
Збірник звітної конф. студ. КПОІТ 2018
Програма звітної наукової конференцiї викладачів, докторантів, аспірантів університету за_2018 рік
Програма_звітної наукової конференцii студентів університету за 2018 рік
*****
Всеукраїнський науково-методичний семінар “Нова українська школа: співпраця закладів загальної середньої та вищої освіти як підґрунтя підвищення якості професійної підготовки учителів»
Як успішно впроваджувати інновації, не втрачаючи здобутки минулого? Як реалізувати основні ідеї та філософію Нової української школи, не обмежившись зовнішньою атрибутикою? Якою має бути сучасна освіта для сучасних дітей? Як зробити навчання цікавим та ефективним?
Ці та інші питання обговорювали й апробовували упродовж 8 – 10 квітня 2019 року учасники Всеукраїнського науково-методичного семінару “НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: СПІВПРАЦЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПІДҐРУНТЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ», організованого кафедрою Інституту післядипломної освіти та довузівської підготовки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника спільно з Бурштинською загальноосвітня школа I-III ступенів № 2, кафедрою педагогіки та методики початкового навчання Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, кафедрою дошкільної та початкової освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, Науково-дослідницьким Центром когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет», ГО «Центр психічного здоров’я і реабілітації – Софія».
У перший день науково-методичного семінару відбулися тренінги в рамках міжнародного проекту програми ЄС ERASMUS+ № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних технологій викладання – MoPED», які провели завідувач кафедри Оксана Джус, викладач кафедри Наталія Никорак, доцент кафедри кафедри теорії та методики початкової освіти Інна Червінська спільно з доцентом кафедри англійської філології Оксаною Дерев’янко.
Другий день науково-методичного семінару був присвячений питанням інклюзивного навчання. Так, доцент кафедри Лариса Малинович провела майстер-класи з елементами тренінгу зі студентами спеціальності “Початкова освіта” ОР “магістр” (“Актуальні аспекти спеціальної та інклюзивної освіти”, “Алгоритм роботи асистента вчителя”, “Забезпечення комплексним супроводом дитину з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх закладах освіти”).
Третій день науково-методичного семінару “НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: СПІВПРАЦЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПІДҐРУНТЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ» відбувся на базі Бурштинської загальноосвітнньої школи I-III ступенів № 2 зусиллями її директора Наталії Романівни Бойчук та педагогічного колективу школи, де його учасники змогли практично побачити реалізацію реформи освіти.
В школі було проведено шість уроків в різновікових класах з демонстрацією роботи за програмою “Нова українська школа”, “Інтелект України”, продемонстровано роботу віртуальних лабораторій Classtime, BYOD, Quick Response, Plickers.
Складовою науково-методичного семінару було також представлення проекту «Енергоефективні школи: нова генерація» програми соціального партнерства ДТЕК, презентовано діяльність у цьому проекті Бурштинської загальноосвітньої школи l-lll ст. № 2 та обговорено основні напрями співпраці програм соціального партнерства ДТЕК та галузі освіти.
*****
Науково-практичний семінар «Актуальні аспекти корекційної педагогіки, спеціальної психології та реабілітології»
15 лютого 2019 року на кафедрі відбувся міждисциплінарний науково-практичний семінар «Актуальні аспекти колекційної педагогіки, спеціальної психології та реабілітології».
У ньому взяли участь студенти спеціальності “Дошкільна освіта” (ОР “бакалавр” і ОР “магістр”), “Початкова освіта” і “Соціальна робота” (ОР “магістр”), науковці та практики, які у різний час працювали чи працюють на кафедрі, колеги-однодумці: директор Інститут післядипломної освіти та довузівської підготовки Михайло Нагорняк, завідувач кафедри Оксана Джус, професори Надія Луцан, Ольга Деркачова, доценти Володимир Мицько, Лариса Малинович, Юрій Сидорик, Ірина Кучерак, Андрій Редько, Ольга Заставна, викладачі Наталія Никорак, Мар’яна Фіцич, аспірант Прикарпатського університету Тарас Паска та ін.
До кола питань, що обговорювали під час семінару, увійшли:
- “Інклюзивне освітнє середовище як складова реалізації Концепції «Нова українська школа»,
- “Комплексний підхід у роботі з дітьми раннього віку в умовах деінституалізації спеціальної освіти”, “Специфіка застосування психотерапевтичних технологій у корекційно-реабілітаційному процесі”,
- “Співмісія спеціального та інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами”,
- “Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти в Україні”,
- “Підготовка кадрів до роботи в умовах інклюзивного освітнього простору (український та зарубіжний досвід)”, “Арт-технології в інклюзивній педагогіці”, “Література та інклюзія”.
Тема науково-дослідної роботи кафедри: “Доуніверситетська і післядипломна освіта як засіб самореалізації та професійного вдосконалення особистості у системі ціложиттєвого навчання: український і зарубіжний досвід” (державний реєстраційний номер 0117U005542)
*****
Як успішно впроваджувати інновації, не втрачаючи здобутки минулого? Як реалізувати основні ідеї та філософію Нової української школи, не обмежившись зовнішньою атрибутикою? Якою має бути сучасна освіта для сучасних дітей? Як зробити навчання цікавим та ефективним?
Ці та інші питання обговорювали й апробовували упродовж 8 – 10 квітня 2019 року учасники Всеукраїнського науково-методичного семінару “НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: СПІВПРАЦЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПІДҐРУНТЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ», організованого кафедрою Інституту післядипломної освіти та довузівської підготовки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника спільно з Бурштинською загальноосвітня школа I-III ступенів № 2, кафедрою педагогіки та методики початкового навчання Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, кафедрою дошкільної та початкової освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, Науково-дослідницьким Центром когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет», ГО «Центр психічного здоров’я і реабілітації – Софія».
Програма 9-12 квітня ІФ-Бурштин
*****
Професійна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій: матеріали
Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Івано-Франківськ,
11-12 жовтня 2018 р. / Упоряд. Гуменюк І.В., Джус О.В., Кучерак
І.В., Труш Н.В., Паска Т.В., Сидорик Ю.Р. – Електронні дані. (Об’єм: 8,9 Мб).
– Івано-Франківськ: НАІР, 2018. Ч. 1. – 458 с.
ISBN 978-966-2716-99-3
Збірник конф. 11-12.10.2018 (1)
*****
11 – 12 жовтня 2018 року відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю “Професійна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій», організована кафедрою професійної освіти та інноваційних технологій Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника.
Відеозапис пленарного засідання конференції
У ній взяли участь понад 260 очних і заочних учасників (науковців, освітян-практиків, громадських діячів-меценатів, яким небайдужі проблеми фахової підготовки молоді) з шести країн світу (Україна, Республіка Польща, Угорщина, Румунія, Словаччина, Республіка Білорусь).
Оргкомітет на чолі з ректором Ігорем Цепендою метою конференції означив обговорення актуальних питань професійної підготовки фахівців в умовах сучасних соціально-економічних і освітніх викликів, концептуальних засад і практичних аспектів доуніверситетської та післядипломної освіти, висвітлення й узагальнення національного і зарубіжного досвіду організації професійної підготовки фахівців задля впровадження його позитивних елементів у діяльність закладів вищої освіти.
В рамках роботи першого дня наукового зібрання відбулася урочиста посвята у почесні професори університету головного наукового співробітника відділу історії педагогіки Інституту педагогіки НАПН України, доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України МИКОЛИ ЄВТУХА.
Лаудаційну промову виголосив проректор з наукової роботи професор Андрій Загороднюк, у якій означив головні заслуги перед українською та світовою наукою та Прикарпатським університетом Миколи Євтуха.
На пленарному засіданні почесним професором була виголошена доповідь «Професійна підготовка молоді як невід’ємна складова реформування освіти в Україні», а вже наступного дня ним була прочитана відкрита лекція «Мої університети» для студентів та викладацького складу.
Різноплановими, але суголосні тематиці конференції були виступи на пленарному засідання:
- викладача фізики і астрономії Чернівецького ліцею № 1, Заслуженого учителя України, переможця національної премії Global Teacher Prize Ukraine (2017), почесного члена Лондонського інституту фізики ПАУЛЯ ПШЕНІЧКИ («Профільна освіта»),
- доктора педагогічних наук, професора кафедри гуманітарних наук і соціальної роботи Львівського державного університету безпеки життєдіяльності ГРИГОРІЯ ВАСЯНОВИЧА («Педагогіка людиноцентризму у творчій спадщині Василя Сухомлинського»),
- кандидата педагогічних наук, директора Приватного закладу освіти «СІНКГЛОБАЛ» АРТУРА КОЧАРЯНА («Вчитель нової ґенерації. Досвід «ThinkGlobal»), завідувача кафедри дошкільної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка ГАННИ БЄЛЄНЬКОЇ («Вплив ідей Нової української школи на зміст діяльності педагогів закладів дошкільної освіти»),
- кандидата педагогічних наук, доцента кафедри логопедії Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова ЗОРЯНИ ЛЕНІВ («Формування когнітивно-компетентнісного компонента професійної готовності фахівців до реалізації інклюзії»),
- кандидата філософських наук, експерта із соціальної відповідальності, провідного фахівця відділу з питань етики Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти АЛЛИ СИНГАЇВСЬКОЇ («Різноманіття проявів академічної недоброчесності»)
Окрім роботи секцій, у перший день конференції відбулися віртуальний воркшоп Пауля Пшенічки «Культура технічного мислення” та майстер-клас Артура Кочаряна “Технології, що формують майбутнє. Виклики педагогічним працівникам”.
Виступ Пауля Пшенічки у Верховній Раді України
“Теорія великого виклику”
Майстер-клас Артура Кочаряна “ТЕХНОЛОГІЇ, ЩО ФОРМУЮТЬ МАЙБУТНЄ. ВИКЛИКИ ПЕДАГОГІЧНИМ ПРАЦІВНИКАМ”
“…Загальні фундаментальні речі не змінюються…
Студенти, через п’ять років, коли станете мільйонерами, – не забудьте подякувати своїм учителям…”
Практична складова наукового зібрання продовжилася 12 жовтня у Яворівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Косівської районної ради Івано-Франківської області.
Учасники конференції мали змогу долучитися до презентації школи її директором Вікторією Лосюк, виступу фольклорного колективу «Молода Гуцулія», відвідання музеїв народного мистецтва Гуцульщини та Лесі Українки, кабінету гуцульщинознавства, майстер-класів з ліжникарства від учительки трудового навчання, члена Національної спілки майстрів народного мистецтва України Марії Рибчук та з різьби на дереві від учителя трудового навчання Івана Копильчука.
Підсумком роботи конференції став круглий стіл, присвячений найактуальнішим проблемам професійної підготовки фахівців, спільно з членом-кореспондентом НАПН України Петром Лосюком, почесним професором Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника і багаторічним директором Яворівської школи.
Виступ Михайла Жука, завідувача кафедри соціально-гуманітарної освіти Комунального закладу “Сумський інститут післядипломної педагогічної освіти”, “Освітній вимір ІV промислової революції”:
“Дорожні карти Нової української школи”
*****
Звітна наукова конференція студентів кафедри професійної освіти та інноваційних технологій за 2017 рік
29 березня 2018 року відбулася звітна наукова конференція студентів кафедри професійної освіти та інноваційних технологій за 2017 рік (програма звітної наукової конференції студентів університету: завантажити).
Матеріали звітної наукової конференції студентів за 2017 рік (частина І): завантажити файл.
Матеріали звітної наукової конференції студентів за 2017 рік (частина ІІ): завантажити файл
Звітна наукова конференція викладачів, докторантів, аспірантів університету за 2017 рік
28 березня 2018 року відбулася звітна наукова конференція викладачів кафедри професійної освіти та інноваційних технологій (програма звітної наукової конференції викладачів, докторантів, аспірантів університету: завантажити).