Обов’язкові освітні компоненти
1 семестр
Університетські студії: вступ до спеціальності “Спеціальна освіта”
Загальна педагогіка і педагогічна деонтологія
Інклюзивна освіта
Загальна психологія
Анатомія, фізіологія та патологія дітей з основами генетики
Історія України
Українська мова (за професійним спрямуванням)
Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
Фізична культура
2 семестр
Спеціальна педагогіка (2 і 3 семестр)
Логопедія (основи, дислалія)
Історія спеціальної педагогіки та спеціальної психології
Історія науки
Фонетика та фонологія
Вікова і педагогічна психологія
Практикум «Англійська мова та інклюзія»
3 семестр
Логопедія (дизартрія)
Соціальна адаптація та виховання дітей з особливими освітніми потребами
Організація діяльності асистента вчителя в інклюзивному освітньому середовищі
Спеціальна психологія
Основи медичних знань у галузі спеціальної освіти
Основи невропатології та патофізіології
Вибіркові освітні компоненти
4 семестр
Логопедія (порушення темпо-ритмічної сторони мовлення, заїкання)
Логопсихологія
Філософія
Інформаційні технології в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
Курсова робота (спеціальна педагогіка)
Навчальна практика
Вибіркові освітні компоненти
5 семестр
Логопедія (алалія, афазія) (5-6 семестри)
Логопедія (ринолалія, порушення голосу)
Основи логоритміки
Навчальна практика
Вибіркові освітні компоненти
6 семестр
Нейродинамічні основи логопедії
Мовленнєві і сенсорні системи та їх порушення
Комплексна діагностика при порушенні мовлення з консультуванням
Курсова робота (логопедія)
Виробничі практика
Вибіркові освітні компоненти
7 семестр
Логопедія (дисграфія, дислексія)
Логоритміка з методикою
Діагностика логопедичних порушень з логопропедевтикою
Виробнича практика
Вибіркові освітні компоненти
8 семестр
Виробнича практика
Вибіркові освітні компоненти
Вибіркові освітні компоненти
Treninh komandoutvorennia u spetsialnii osviti ta inkliuzii
Artykuliatsiina himnastyka( praktykum)
Gender ta inkliuziia
Kompleksna diahnostyka pry porushenni movlennia z konsultuvanniam
Metodyka navchannia ditei z tiazhkymy porushenniamy movlennia
Movlennieva i sensorni systemy ta yikh porushennia
Praktykum vykhovnoi roboty z ditmy z osoblyvymy osvitnimy potrebamy
Psykholohiia profesiinoho zdorovia
Ekolohichne vykhovannia doshkilnykiv z zahalnym nedorozvynenniam movlennia
Lohopedychnyi praktykum vid postanovky do dyferentsiatsii zvukiv u zviaznomu movlenni
Metodyky lohopedychnoi roboty z ditmy z kombinovanymy porushenniamy
Metodyky roboty z ditmy z trudnoshchamy u navchanni
Rannia lohopedychna korektsiia
Metodyky intehrovanoho navchannia
Osnovy teorii movlennievoi diialnosti
Orhanizatsiia indyvidualnoho navchannia ditei z systemnymy porushenniamy movlennia
Alternatyvna i dodatkova komunikatsiia
Sensorna intehratsiia ta Montessori-terapiia
Lohopedychnyi praktykum vid postanovky do dyferentsiatsii zvukiv u zviaznomu movlenni
Praktykum z sotsialnoi psykholohii
Psykholohiia anomalnoho rozvytku
Psykhoterapiia perezhyvannia vtray ta krainoho horia
Psykhoterapiia uskladenykh stosunkiv i konfliktiv
Dytiacha kohnityvna psykholohiia
Kohnityvna psykholohiia rozvytku
Treninh sotsialnoho rozvytku ditei
Maindfulnes – praktyky usvidomlennia
Spetsialna osvita v imenak
Menedzh diahnostyka pry porushenni movlennia z konsultuvanniam
Bezbariernist yak filosofiia suspilstva bez obmezhen
Arttekhnolohii v inkliuzyvnomu navchanni
Orhanizatsiia diialnosti asystenta vchytelia y asystenta dytyny v inkliuzyvnomu osvitnomu seredovyshchi
Inkliuziia v osviti dlia upravlintsiv
Yevropeiska osvita_ istoriia, tsinnosti, vyklyky sohodennia
Ukrainska osvitnia mihratsiia-emihratsiia-diaspora_dosvid sotsialnoi inkliuzii
Stratehii podolannia trudnoshchiv u navchalnii diialnosti ta rivni pidtrymky ditei z osoblyvymy osvitnimy potrebamy
Prykladna sotsialna psykholohiia
Inkliuziia v osviti