доцент кафедри логопедії та інноваційних технологій в інклюзії E-mail: zoriana.leniv@pnu.edu.ua
|
Освіта: вища:
Національний педагогічний університет імені М.І.Драгоманова, 2002; спеціальність – «Дефектологія», кваліфікація логопеда, вчителя початкових класів шкіл для дітей з тяжкими розладами мовлення; диплом спеціаліста.
Дрогобицький державний педагогічний університет ім. І.Франка, 1998; спеціальність – «Музичне виховання і народознавство», кваліфікація: вчитель музики, етики, естетики і народознавства; диплом спеціаліста.
Науковий ступіпь: кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.03 – корекційна педагогіка («Корекція порушень усного мовлення у дітей старшого дошкільного віку засобами арттерапії», 2011).
Вчене звання: доцент (2020).
Наукові інтереси: логопедія, практична (спеціальна) психологія, арттерапія, музикотерапія, новітні технології в педагогіці та психології, підготовка фахівців до роботи в умовах інклюзивного навчання.
Наукове стажування
Juraj Dobrila University of Pula (Croatia): Single educational space in the conditions of digital transformation (сертифікат № HR 9575 / 25.09.2021); 150 год.
ESEI Internstional Business School Barcelona: “Досвід підготовки висококваліфікованого персоналу, організація навчального процесу та інноваційні методи навчання”, 29 червня по 10 липня 2017; 108 год.
Професійна громадська діяльність
Директор ТОВ “Міжнародний інститут інклюзії”
Голова ГО «СМАРТ-Персона»
Членкиня ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів»
На громадських засадах у різних роках була учасником комісій та експериментів МОН, зокрема, комісії з розробки Концепції інклюзивної освіти; комісії з розробки Концепції неперервної педагогічної освіти в Україні; експерименту «Організація інтегрованого навчання осіб з особливими потребами у вищих навчальних закладах І – ІV рівнів акредитації незалежно від форм власності та підпорядкування»; експерименту «Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів»; консультантом Канадсько-українського проекту «Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні».
Експертка та лекторка он-лайн курсу «Робота вчителя початкових класів із дітьми з ООП» (2018), а також ведучою тренінгів, семінарів і майстер-класів з питань інклюзії та логопедичної корекції.
Основні публікації
Статті в наукових фахових виданнях та виданнях,
що індексуються в міжнародних наукометричних базах
- M. K. Sheremet, Z. P. Leniv, V. V. Loboda, B. A. Maksymchuk. The development level of SMART information criterion for specialists’ readiness for inclusion implementation in education. Information Technologies and Learning Tools. 2019. Volume 72, Issue 4, October, 73-85 pp. (Web of Science)
- Leniv, Zoriana; Bakhmat, Nataliia; Kravets, Nadiia; Kulikovska, Irina; TRAINING OF PEDAGOGICAL STAFF FOR CONDUCTING ACTIVITIES IN THE CONDITIONS OF INCLUSIVE EDUCATION. LAPLAGE EM REVISTA. 2021. Volume 7 Issue Page 559-571. Published.
- Leniv, Z., Dzhus, O., Ilina, N., Prokofieva, O., Matveievа N., & Hlushchenko, I. (2022). Neuropsychological Bases of Correctional and Preventive Preparation of Children with Autism to Master Writing. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. 13(1Sup1), 37-50. https://doi.org/10.18662/brain/13.1Sup1/301 WoS
- Martynenko, I., Chorna, H., Omelchenko, M., Shulzhenko, D., Leniv, Z., & Khrypun, D. (2022). Neuropsychological Features of Motivational and Volitional Readiness for School of Six-Year-Old Children with General Speech Underdevelopment. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. 13(3). 2022, 211-224. https://doi.org/10.18662/brain/13.3/363 WoS
- Ленів З. П. Когнітивно-компетентнісний компонент готовності асистентів учителів до реалізації командної взаємодії в умовах інклюзії. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць. Вип. 13. За ред. О. Гаврилова, В. Синьова. Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори-2006», 2019. 110-122 с.
- Ленів З. П. Практична реалізація інноваційних підходів до розвитку мовлення дітей із особливими освітніми потребами в умовах інклюзії засобами української вишиванки. Гірська школа Українських Карпат. Вип. 22. Івано-Франківськ: ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника», 2020. С. 82-87.
- Ленів З. П. Дистанційні тренінги в системі підготовки фахівців до роботи за умов інклюзії. Інноваційна педагогіка. Вип. 25. Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2020. С. 133-137.
- Джус О., Ленів З., Коваленко В. Тренінг як інструмент формування командної взаємодії фахівців, які працюють в інклюзивному освітньому просторі. European humanities studies: State and Society (Europejskie studia humanistycznie: Panstwo i Spoleczenstwo). 2020. № 3 (І). Poland-Ukraine. C. 113-129.
Навчально-методичні посібники
- Ленів З.П. Діагностика усного мовлення старших дошкільників засобами арттерапії. Навчально-методичний посібник. Видання друге: доповнене і перероблене. Львів: СПОЛОМ, 2023. 55 с.
Відзнаки, нагороди
Грамота головного управління освіти і науки Львівської облдержадміністрації (2011)
Грамота Львівської обласної ради (2013)
Подяка міського голови м. Львова (2015)
Медаль «Драгоманівська родина» (2015 )
Грамота Національної академії педагогічних наук України (2015)
Диплом за розбудову потенціалу ВГО «УАКП» (2016)
Орден «Берегиня України» (2018)
Грамота Департаменту освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації (2023)