3 роки! У людському вимірі – геть мало. У розрізі цивілізації – узагалі піщинка. Але як літопис кафедри професійної освіти та інноваційних технологій Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника – дата неабиякої ваги. Втримати позиції у нелегкі часи, зуміти відкрити нові спеціальності та впевнено рухатися уперед – те, що заслуговує на повагу.
Хай наші амбіційні плани втілюються! Команда зміцнюється! А найбільше – сил, енергії та здоров’я, щоб усе задумане втілювалося у життя.
Не втомлюємося дякувати Ідейним Натхненникам, Творцям, Друзям-Колегам, Усім-Усім-Усім причетним до функціонування і пропагування праці кафедри упродовж двох років її життя за підтримку, розуміння, вимогливу любов (відчуваємо її), аргументовану критику, поради, дружні настанови, толерантність…
На кафедрі упродовж її трирічного функціонування працювали від 7 (штатних) до 40 (внутрішніх і зовнішніх сумісників) викладачів: дійсні члени НАПН України, доктори і кандидати наук, професори, доценти, асистенти, які забезпечують (чи забезпечували) здобуття студентами першого (бакалаврського: «Дошкільна освіта», «Спеціальна освіта», «Психологія») і другого (магістерського: («Дошкільна освіта», «Початкова освіта», «Соціальна робота») рівнів вищої освіти.
На кафедрі упродовж її трирічного функціонування працювали від 7 (штатних) до 40 (внутрішніх і зовнішніх сумісників) викладачів: дійсні члени НАПН України, доктори і кандидати наук, професори, доценти, асистенти, які забезпечують (чи забезпечували) здобуття студентами першого (бакалаврського: «Дошкільна освіта», «Спеціальна освіта», «Психологія») і другого (магістерського: («Дошкільна освіта», «Початкова освіта», «Соціальна робота») рівнів вищої освіти.
Викладачі кафедри є (були) учасниками міжнародних проектів:
- програми ЄС Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти з проектом «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) – № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP;
- польсько-українського «Нова українська школа – 2»;
- швейцарсько-українського «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU»;
- українсько-норвезько-палестинського “Розвиток культури демократії в педагогічній освіті в Україні, Норвегії та Палестині (CPEA–LT-2017/10037);
- українсько-норвезького «Україна-Норвегія» (програма «Підприємництво та лідерство»);
- «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» (IREX);
- Проєкт “Психічне здоров`я дітей та підлітків: досвід США для України”;
- Проєкт ECHO “Аутизм та поведінкові розлади у дітей та підлітків” (США-Україна).
При кафедрі функціонує проект «Університет для всіх», а незабаром – відкриття Ресурсного центру інклюзивної освіти.
А ще – дві нові освітні бакалаврські програми: “Спеціальна освіта (Логопедія)”, “Дитяча психологія та психологічна практика” і чимало планів…
Бо нам тільки ТРИ роки:)