Маґістранти спеціальності 013 Початкова освіта успішно завершили вивчення нової навчальної дисципліни у рамках проєкту програми ЄС Еразмус+ MoPED

Цьогорічні випускники-маґістранти кафедри вперше вивчали навчальну дисципліну «Методика електронного навчання в початковій школі», яка була впроваджена в освітній процес університету у рамках міжнародного проєкту програми ЄС Еразмус+ «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання – MoPED» (№ 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP) (розробник: керівник академічної групи проєкту MoPED, доктор педагогічних наук, професорка Олена Будник.
У процесі вивчення дисципліни студенти ознайомилися з педагогічними інноваціями викладання/навчання у Новій українській школі з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. У змісті дисципліни значна увага була приділена практичним методам використання в освітньому процесі таких інструментів та засобів навчання, як: дослідницькі е-освітні середовища, онлайн лабораторії, навчальні ігри та симуляції, освітню інфографіку, передусім у вивченні предметів STEAM у початковій школі. Майбутні вчителі мали змогу здобути вміння щодо застосування різноманітних методик викладання (мобільне навчання (Mobile Learning), проблемне навчання (Problem Based Learning), проектне навчання (Project Based learning) та ін.
Заняття проводилися в новоствореному в рамках цього ж проєкту Центр інноваційних освітніх технологій «PNU-EcoSystem» , в якому передбачено використання можливостей інноваційного класу як складової освітньої
екосистеми MoPED, зокрема роботу студентів у різних навчальних просторах (ІТ-простір, простір мобільного навчання, презентаційний простір, STEAM-lab, простір рефлексії, конференц-простір) з використанням комп’ютерів, планшетів, електронного фліпчарта SMART у комплекті з мобільним стендом, інтерактивної SMART Board та ін. Випускники навчилися використовувати кращі європейські практики щодо організації освітнього процесу та зауважили, що ці навички та інноваційні підходи у навчанні є необхідними для ефективної професійної діяльності сучасного вчителя НУШ.