18 лютого 2021 року з ініціативи доцента кафедри Зоряни Ленів студенти- майбутні логопеди долучилися до всеукраїнського флешмобу #Софія_Русова_165
Адже Софія Русова – це не тільки видатний педагог, громадська і “жіноча” діячка, літературознавець, політик… А й одна з перших українок-освітянок, яка популяризувала ідеї інклюзії ще у 1930-х рр. ХХ ст., йшла в ногу із світовими тенденціями навчання і виховання дітей і молоді з особливими освітніми потребами. Її наукова розвідка “Дещо про дефективних дітей у школі”, – важлива віха історії української спеціальної педагогіки. Адже, у розв’язанні окремих аспектів спеціальної освіти Софія Русова керувалася положеннями про те, що діти “всіх верств, діти здорові й дефективні – всі обов’язково підлягають процесові виховання”. На запитання “Кого виховувати і вчити?” повинна школа педагог відповідала: “Школа має приймати усіх дітей”, у т. ч. “слаборозумних”, “недорозвинених”, “дефективних”, які є вислідом “ненормальних умов нашого життя”. За її переконанням, вони теж мусять отримати “можливу до їх сил освіту” (цитати використані відповідно тогочасної термінології).