Кафедрі професійної освіти та інноваційних технологій – 2 роки

1+1))
У 101-у річницю від дня народження Василя Сухомлинського кафедрі професійної освіти та інноваційних технологій Інституту післядипломної освіти та довузівської підготовки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника виповнюється 2 роки.
Дякуємо Ідейним Натхненникам, Творцям, Друзям-Колегам, Усім-Усім-Усім причетним до функціонування і пропагування праці кафедри упродовж двох років її життя за підтримку, розуміння, вимогливу любов (відчуваємо її), аргументовану критику, поради, дружні настанови, толерантність…
За те, що ми є.
ДЯКУЄМО.

Через ще один рік нашою кафедрою:
– відкрито набір на спеціальність 016 «СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА» за першим (бакалаврським) рівнем освіти з кваліфікацією “Вчитель-логопед, асистент вчителя класу з інклюзивним / інтегрованим навчанням, вихователь освітніх та реабілітаційних закладів для осіб з порушенням функцій опорно-рухового апарату” , “Вчитель-логопед, вчитель початкових класів закладів загальної освіти з інклюзивною формою навчання, асистент вчителя”; 053 “ПСИХОЛОГІЯ” за першим (бакалаврським) рівнем освіти з кваліфікацією “Дитяча психологія і психологічна практика”;
– організовано та проведено Всеукраїнську науково-практичну конференцію з міжнародною участю “Професійна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій» (11 – 12 жовтня 2018 р.);
– опубліковано монографію “Професійна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій: український і зарубіжний досвід” (за заг. ред. Євтуха М.Б., 2019) та збірник наукових праць за її результатами; три збірники студентських наукових праць за результатами звітної наукової конференції студентів…
А ще – участь викладачів кафедри у міжнародних проектах:
Еразмус + КА2 – Розвиток потенціалу вищої освіти з проектом «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) – № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP; польсько-український проект «Нова українська школа – 2»; швейцарсько-український проект «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU»; українсько-норвезько-палестинський проект “Розвиток культури демократії в педагогічній освіті в Україні, Норвегії та Палестині (CPEA–LT-2017/10037); “Фінська підтримка реформи української школи (“Навчаємося разом”)” та ін.
– комфортний і сучасний освітній простір (аудиторія 108 а), обладнаний за підтримки Осередку Фонду випускників України (Alumni Fund Ukraine / Фонд Випускників України), членами якого стали наші перші випускники…