Як успішно впроваджувати інновації, не втрачаючи здобутки минулого? Як реалізувати основні ідеї та філософію Нової української школи, не обмежившись зовнішньою атрибутикою? Якою має бути сучасна освіта для сучасних дітей? Як зробити навчання цікавим та ефективним?
Ці та інші питання обговорювали й апробовували упродовж 8 – 10 квітня 2019 року учасники Всеукраїнського науково-методичного семінару “НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: СПІВПРАЦЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПІДҐРУНТЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ», організованого кафедрою Інституту післядипломної освіти та довузівської підготовки Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника спільно з Бурштинською загальноосвітня школа I-III ступенів № 2, кафедрою педагогіки та методики початкового навчання Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, кафедрою дошкільної та початкової освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, Науково-дослідницьким Центром когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет», ГО «Центр психічного здоров’я і реабілітації – Софія».
У перший день науково-методичного семінару відбулися тренінги в рамках міжнародного проекту програми ЄС ERASMUS+ № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних технологій викладання – MoPED», які провели завідувач кафедри Оксана Джус, викладач кафедри Наталія Никорак, доцент кафедри кафедри теорії та методики початкової освіти Інна Червінська спільно з доцентом кафедри англійської філології Оксаною Дерев’янко.
Другий день науково-методичного семінару був присвячений питанням інклюзивного навчання. Так, доцент кафедри Лариса Малинович провела майстер-класи з елементами тренінгу зі студентами спеціальності “Початкова освіта” ОР “магістр” (“Актуальні аспекти спеціальної та інклюзивної освіти”, “Алгоритм роботи асистента вчителя”, “Забезпечення комплексним супроводом дитину з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх закладах освіти”).
Третій день науково-методичного семінару “НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: СПІВПРАЦЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ТА ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПІДҐРУНТЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛІВ» відбувся на базі Бурштинської загальноосвітнньої школи I-III ступенів № 2 зусиллями її директора Наталії Романівни Бойчук та педагогічного колективу школи, де його учасники змогли практично побачити реалізацію реформи освіти.
В школі було проведено шість уроків в різновікових класах з демонстрацією роботи за програмою “Нова українська школа”, “Інтелект України”, продемонстровано роботу віртуальних лабораторій Classtime, BYOD, Quick Response, Plickers.
Складовою науково-методичного семінару було також представлення проекту «Енергоефективні школи: нова генерація» програми соціального партнерства ДТЕК, презентовано діяльність у цьому проекті Бурштинської загальноосвітньої школи l-lll ст. № 2 та обговорено основні напрями співпраці програм соціального партнерства ДТЕК та галузі освіти.