Лукачович Галина Олександрівна

  викладач кафедри логопедії

та інноваційних технологій в інклюзії

https://orcid.org/0000-0001-7960-2319

E-mail: halyna.lukachovych@pnu.edu.ua

 

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

Освіта: вища:

Аспірантура  Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (ІV курс, Спеціальна освіта).

Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка; 2022; спеціальність – Спеціальна освіта, спеціалізація Логопедія; диплом магістра з відзнакою.

Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2020; спеціальність – Дошкільна освіта; кваліфікація – вихователь дітей дошкільного віку, диплом бакалавра з  відзнакою.

Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, 2011; спеціальність – Екологія і охорона навколишнього природнього середовища, кваліфікація – еколог.

Наукові інтереси: спеціальна освіта, логопедія, корекційна педагогіка, інклюзія в освіті, порушення мовлення, сталий розвиток.

Членство у професійних об’єднаннях

  • ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів»

Професійна практична діяльність

     Вчитель-логопед Центру розвитку мовлення та психологічної допомоги “Основа”: http://surl.li/pbury

Неформальна освіта

2020

  1. EdEra, Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами (26.04.2020, 30 год).
  2. EdEra, Права людини в освітньому просторі (03.05.2020, 10 год).
  3. EdEra, Недискримінаційний підхід у навчанні (03.05.2020, 32 год).
  4. Prometheus, Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти (04.05.2020).
  5. ВУМ, Академічна доброчесність в університеті (05.05.2020, 1 год).
  6. Coursera, Introduction to Personal Branding (24.05.2020).
  7. EdEra, Ключові уміння 21-го століття (31.05.2020, 5 год).
  8. ВУМ, Відчуй: жестова мова для всіх (28.08.2020, 7 год 30 хв, 0,25 кредитів ЄКТС).
  9. ВУМ, Формування соціальної поведінки людей з інвалідністю в критичних ситуаціях (13.12.2020, 3 год, 0,1 кредитів ЄКТС).
  10. EdEra, Як навчати супергероїв? Онлайн-курс з підготовки лікарняних вчителів (15.12.2020, 20 год).
  11. Prometheus, Захист прав людей з інвалідністю, (15.12.2020).
  12. EdEra, Вступ до раннього втручання (15.12.2020, 30 год).
  13. Коло сім’ї, Як допомогти дитині з аутизмом розвинути навички самообслуговування, (17.12.2020, 3 год).
  14. Коло сім’ї, Інклюзивне навчання: міжнародний досвід впровадження в освітньому просторі (17.12.2020, 6 год теорії, 2 год практики).
  15. ВУМ, Як правильно поводитись з побутовими відходами. Практикум свідомого громадянина (18.12.2020, 4 год 46 хв).
  16. EdEra, Онлайн курс для спеціалістів, які працюють з дітьми з синдромом Дауна і дітьми з інтелектуальними порушеннями Навчаємося з радістю (20.12.2020, 20 год).
  17. Дистанційна академія, Креативність та освіта: новий погляд і нові можливості (22.12.2020, 2 год).

2021

  1. Коло сім’ї, Сучасні стандарти інклюзивного супроводу дітей з особливими освітніми потребами (09.03.2021, 6 год теорії, 2 год практики).
  2. Коло сім’ї, АВА- терапія: модель застосування поведінкового керівництва у роботі з дітьми з розладами розвитку (09.03.2021, 6 год теорії, 2 год практики).
  3. EdEra, Недискримінаційний підхід у навчанні (03.05.2020, 32 год).
  4. Дія, Кіберняні (18.06.2021, 0,2 кредиту ЄКТС).
  5. Дія, Цифрові технології для людей з інвалідністю (21.06.2021).
  6. Коло сім’ї, Роль освітян у системі турботи про психічне здоров’я дітей і молоді (13.07.2021, 15 год теорії, 4 год практики).
  7. ФОП Міжнародний інститут інклюзії, Логопедія (28.07.2021, 60 год).
  8. EdEra, Школа для всіх (23.08.2021, 30 год, 1 кредит ЄКТС).
  9. Дія, Цифрові навички для вчителів (27.08.2021).
  10. Дія, Інтерактивне навчання, (27.08.2021).
  11. Дія, Інклюзивний вебдизайн, (28.08.2021).
  12. Prometheus, Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів, (23.10.21, 60 год, 2 кредиту ЄТКС).

2022

  1. Держава без бар’єрів, сертифікат (17.03.2022, 0,1 кредиту ЄКТС).
  2. Вебінар «Поведінковий супровід учнів з поширеними труднощами в сфері психічного здоров’я мiжнародні рекомендації та практики (лектори Мішель Хенi та Емі Хенреді, США) (28.04.2022, 0,5 кредити ЄКТС).
  3. Курс підвищення кваліфікації для освітян «Перша психологічна допомога учасникам освітнього процесу під час та після завершення воєнних дій» (29.11.2022, 1 кредит ЄКТС).
  4. Навчальна програма для тренерів “ Резилієнтні вчителі ” (жовтень-грудень 2022, 14 год.).
  5. Навчальна програма для тренерів “Психологічне консультування техніками КПТ в моделі резилієнтності” (жовтень-грудень 2022, 14 год.).
  6. EdEra, Години медіаграмотності, сертифікат (12.01.2022, 5 год, 0,2 кредиту ЄКТС).
  7. Prometheus, Сексуальна освіта, (03.2022, 10 год, 0,3 кредита ЄКТС).
  8. Prometheus, Критичне мислення для освітян (18.03.2022, 30 годин, 1 кредит ЄКТС).
  9. Prometheus, Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток (16.04.2022, 30 год, 1 кредит ЄКТС).
  10. Академія цифрового розвитку, Можливості youtube для освіти, сертифікат (29.06.2022, 2 години, 0,07 кредит ЄКТС).
  11. ТОВ Міжнародний інститут інклюзії, ІПОДП, КОУЧИНГ, МЕНТОРИНГ, ТЬЮТОРИНГ І ФАСИЛІТАЦІЯ В ІНКЛЮЗІЇ: СТРАТЕГІЇ ВІДНОВЛЕННЯ (23.08-24.09.2022, 30 год, 1 кредит ЄКТС).
  12. Інститут модернізації змісту освіти, Перша психологічна допомога під час та після війни (29.11.2022, 1 кредит ЄКТС).

2023

  1. Зрозуміло, Дивись під ноги, дивись куди йдеш (21.03.2023, 0,2 кредиту ЄКТС).
  2. Edera, Усе, що треба знати для забезпечення прав підлітків в Україні (26.02.2023, 20 год).
  3. Інститут модернізації змісту освіти, Всеукраїнський семінар-практикум “Психолого-педагогічний підхід у освітній діяльності дітей з особливими освітніми потребами” (22.02.2023, 0,1  кредиту ЄКТС).
  4. Prometheus, Добробут планети: що має знати й може вміти кожен (27.03.2023, 2 год).
  5. Udemy, Neuroeducación y Neurodidáctica – Herramientas para educar (22.03.2023, 2 год).
  6. ТОВ Міжнародний інститут інклюзії, ІПОДП, Мова, мовення, терапія міждисциплінарний підхід (24.04.2023, 30 год, 1 кредит ЄКТС).
  7. Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку “Прикарпатський університет”, Супервізії з американськими професорами. Розвиваємо навички дітей у різних соціальних контекстах (6.04.2023).
  8. Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку “Прикарпатський університет”, Супервізії з американськими професорами. Ехолалія та обробка гештальт мови (14.05.2023, 2 год).
  9. Громадська організація Дитячий фонд «Здоров’я через освіту», Вчимося жити разом (16.06.2023, 30 год).
  10. Асоціація сучасних логопедів Рівновага, Складова структура слова (1-14 типи) (24.06.2023, 4 год, 0,13 кредиту ЄКТС).
  11. Асоціація сучасних логопедів Рівновага, Масаж в структурі логопедичної роботи (24.06.2023, 10 год, 0,33 кредиту ЄКТС).
  12. Асоціація сучасних логопедів Рівновага, Постановка звуку. Диференційований підхід при дизартрії, диспраксії, агнозії, дислалії (24.06.2023, 4 год, 0,13 кредиту ЄКТС).
  13. Асоціація сучасних логопедів Рівновага, PROАлалію (06.10.2023, 15 год, 0,5 кредиту ЄКТС).
  14. ТОВ Міжнародний інститут інклюзії, Мова, мовлення, терапія: міждисциплінарний підхід (27.10.2023, 30 год, 1 кредит ЄКТС).

2024

  1. Ткач Христина, семінар Запуск мовлення у немовних дітей та дітей з аутизмом методами ава-терапії. Розвиток мовленнєвих та домовленнєвих навичок (13.01.2024, 4 год).
  2. ГО «Фонд підтримки інформаційного забезпечення студентів», Діагностичний інструментарій логопеда (30 год.,  3.12.2024).
  3. Освітній ХАБ міста Києва, Емоційний інтелект (28 год, 31.08.2024).
  4. Освітній ХАБ міста Києва, Штучний Інтелект в освіті (15. год, 31.08.2024).
  5. Рівновага. Логопедична діагностика (9 год, 14.11.2024).

Участь в конференціях

  1. Науково-практична веб-конференція «Від експертів професіоналам сучасний погляд на принципи корекційної роботи з дітьми з РАС та ефективної взаємодії з їх родинами» (30 березня 2021, 9 год).
  2. Всеукраїнська науково-практична онлай конференція «Логопедичні стратегії викликання мовлення у дітей з ООП» (Львів, 9 серпня 2021, 6 год).
  3. V Міжнародна науково-практична конференція «Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму» (27-28 травня 2021, 6 год).
  4. Всеукраїнський науково-практичний симпозіум «Становлення інклюзивних процесів в Україні: поступ, досвід, перспективи» (23-24 серпня 2021, 15 год).
  5. VII Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології «Діти з особливими потребами: від рівних прав – до рівних можливостей» (м. Одеса, 7-8 жовтня 2021, 15 год).
  6. ХІІІ наукова конференція молодих вчених університету, 2-3.11.2022, м. Камянець-Подільський.
  7. Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації, 11-12.02. 2022 р., м. Ужгород.
  8. Друга Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених, 24-25.02.2022, м. Львів.
  9. Конференція науково-педагогічних працівників, докторантів і аспірантів університету за підсумками науково-дослідної роботи у 2021 році, 1-2 березня 2022 року, м. Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка.
  10. Звітна наукова конференція викладачів, докторантів, аспірантів Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника за 2021 рік, 4-8 квітня 2022 року, м. Івано-Франківськ, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника.
  11. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти», 5-7 липня 2022, м. Вінниця, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. 
  12. Міжнародний науково-практичний симпозіум «Освіта, наука та культура України в світі: мобільність, глобалізація, інклюзія» (23-24 серпня 2022, 15 год).
  13. ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Психолого-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної та інклюзивної освіти», 9 листопада 2022 р, м. Кам’янець-Подільський.
  14. ХV Міжнародна науково-практична конференція «Спеціальна і інклюзивна освіта: проблеми та перспективи», 17-18 листопада 2022 року, м. Кам’янець-Подільський.
  15. ХІV наукова конференція молодих вчених. Секція Спеціальної освіти, психології і соціальної роботи, Листопад 2022, м. Кам’янець-Подільський.
  16. Звітна наукова конференція викладачів, докторантів і аспірантів, 1-2 березня 2023, Кам’янець-Подільський.
  17. Звітна наукова конференція викладачів, докторантів і аспірантів, 3-7 квітня 2023, Івано-Франківськ.
  18. Науково-практична конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії», 27 квітня 2023, Харків, Івано-Франківськ, Теоретичні аспекти використання тренінгу для підвищення екологічної компетентності логопедів.
  19. ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Психолого-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної та інклюзивної освіти», 9 листопада 2023, Кам’янець-Подільський. 
  20. ХV наукова конференція молодих вчених. Секція Спеціальної освіти, психології і соціальної роботи, Листопад 2023, м. Кам’янець-Подільський.
  21. Конференція науково-педагогічних працівників, докторантів і аспірантів університету за підсумками науково-дослідної роботи у 2023 році, Квітень 2024, м. Кам’янець-Подільський.
  22. Звітна наукова конференція викладачів, докторантів, аспірантів Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника за 2023 рік. Квітень 2024, м. Івано-Франківськ.
  23. ХVІ Міжнародна науково-практична конференція «Спеціальна освіта: проблеми та перспективи» 18-19 квітня 2024 року.
  24. Науково-практична інтернет конференція «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії» м. Харків 29 квітня 2024 р.
  25. Всеукраїнська науково-практична інтернет конференція «Сучасна логопедія: інноваційні технології», м. Миколаїв 16-17 жовтня 2024.
  26. ХVІ наукова конференція молодих вчених. Секція Спеціальної освіти, психології і соціальної роботи, Листопад 2024, м. Кам’янець-Подільський.
  27. ІV Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Психолого-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної та інклюзивної освіти», 8 листопада 2024, м. Кам’янець-Подільський.
  28. IV Міжнародна науково-практична конференція «Trends in the development of science as the main way to replace old technologies», 27-29.01.25. Пловдів, Болгарія.
  29. The VI International scientific and practical conference «Prospects for the development of modern science and education: problems and ways of development». 10-12.02.25. Plovdiv, Bulgaria.

Статті в наукових фахових виданнях

  1. Джус О., Лукачович Г. Брендинг вихователя закладу дошкільної освіти як інноваційна технологія. Вісник Національного університету Чернігівський колегіум імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Випуск 11 (161). с. 52-59. 2020.
  2. Лукачович Г. О. Теоретичні засади опанування лексикою природничого змісту дошкільниками із загальним недорозвиненням мовлення. Інноваційна педагогіка. Випуск 50. Том 1. С.119–124. 2022. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2022/50.1.25.
  3. Лукачович Г.О. Методичні аспекти збагачення лексичного запасу старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення засобами природничо-екологічного виховання. Актуальні питання корекційної освіти. Випуск 21. 2023. С. 75–88. DOI:10.32626/2413-2578.2023-21.75-88.
  4. Лукачович Г., Мілевська О. Результати вивчення природничо-екологічної компетентності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: 2024. Вип. 23 / за ред. О.Гаврилова. Кам’янець-Подільський, Видавець Ковальчук О.В., С. 176–189. DOI: 10.32626/2413-2578.2024-23.176-188. Авторський внесок: Лукачович Г. – 50%.
  5. Лукачович Г.О. Екологічна обізнаність спеціалістів як передумова формування природничо-екологічної лексики у старших дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення. Актуальнi питання гуманiтарних наук. 2024. Вип. 77, том 2. С. 242–248. DOI: 10.24919/2308-4863/77-2-35.
  6. Лукачович Г.О. Концептуальні засади формування лексико-семантичних умінь у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення засобами екологічного виховання. Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи, № 5. 2024. С. 22–26. DOI: https://doi.org/10.32782/ped-uzhnu/2024-5-4.
  7. Лукачович Г.О. Результати діагностики стану сформованості лексико-семантичних умінь у старших дошкільників. Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки): збірник наукових праць: Вип. 24 / за ред. О. Гаврилова. Кам’янець-Подільський, Видавець Ковальчук О.В., 2024. С.116–129. DOI: 10.32626/2413-2578.2024-24.116-128.

Публікації у збірниках наукових праць і конференцій

  1. Лукачович Г.О. Використання дидактичних онлайн- і офлайн-ігор для лексичного розвитку дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення. Збірник наукових праць молодих вчених та аспірантів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Кам’янець-Подільський 2022. Випуск 13. С. 58–59. URL: https://tinyurl.com/shnvzjsn.
  2. Лукачович Г.О. Мовленнєва компетентність дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення у контексті природничо-екологічного виховання. Педагогічна освіта у світлі реформ та викликів: матеріали Другої (ІІ) Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених (м. Львів, 24-25 лютого 2022 року). Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2022. С.160–162. URL: https://tinyurl.com/mr4bverd.
  3. Лукачович Г.О., Мілевська О.П. Специфіка становлення лексико-семантичних умінь у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. Основні напрями розвитку педагогічної науки: традиції та інновації (м.Ужгород, 11-12 лютого 2022 р.). Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2022. С. 72–76. URL: https://tinyurl.com/mwpy3rdv.
  4. Лукачович Г.О. Корекційні можливості природничо-екологічного виховання у логопедичній роботі з дошкільниками з загальним недорозвиненням мовлення. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів. 2022. Вип. 21. С. 220–221. URL: https://tinyurl.com/zbirnyk22.
  5. Лукачович Г.О. Доцільність використання комп’ютерних ігор природничо-екологічного змісту для розвитку дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник матеріалів VІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2022. Вип. 11. С. 424–428. URL: https://tinyurl.com/VDPU22.
  6. Лукачович Г.О. До проблеми розвитку природничо-екологічної компетентності дошкільників з особливими освітніми потребами. Психолого-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної та інклюзивної освіти: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю 9 листопада 2022 р. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. С. 107–110. URL:  https://tinyurl.com/ppsdip22.
  7. Лукачович Г.О. Стан проблеми екологічної освіченості дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення у науковій літературі. Збірник наукових праць молодих вчених Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2022. Випуск 14. С.58–59. URL: https://tinyurl.com/molvch22.
  8. Лукачович Г.О. Вивчення ставлення педагогів до використання природничо-екологічних знань у корекційному навчанні дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів. Кам’янець-Подільський. 2023. Вип. 22. С. 354–356. URL: https://tinyurl.com/nauka23.
  9. Лукачович Г.О. Теоретичні аспекти використання тренінгу для підвищення екологічної компетентності логопедів. Матеріали звітної наукової вебконференції викладачів, докторантів, аспірантів університету за 2022 рік Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 3–7 квітня 2023 р., м. Івано-Франківськ. Івано-Франківськ: Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника, 2023. С. 29–31. URL: https://tinyurl.com/naukaPNU23.
  10. Лукачович Г.О. До питання методики формування природничо-екологічної лексики у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення. Психолого-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної та інклюзивної освіти: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю 9 листопада 2023 р. / за ред. Т.О. Докучиної, відп. секретар О.І. Дмітрієва. Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2023. С.165–168. URL: https://tinyurl.com/ppsdip23.
  11. Лукачович Г. О. Проблема екологічно доцільної поведінки дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення. Збірник наукових праць молодих вчених Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Кам’янець-Подільський. 2023. Вип. 15. С. 245–247. URL: https://tinyurl.com/molvch23.
  12. Лукачович Г. О. До питання використання засобів екологічного виховання для формування лексико-семантичних умінь дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: збірник за підсумками звітної наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів. Кам’янець-Подільський. 2024. Вип. 23. С. 583–585. URL: https://tinyurl.com/nauka24.
  13. Лукачович Г. О. До питання екологічної компетентності педагогів в системі освіти дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення. Матеріали звітної наукової вебконференції викладачів, докторантів, аспірантів університету за 2023 рік Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 1-5 квітня 2024 р., м. Івано-Франківськ, 2024. C. 402–404. URL: https://tinyurl.com/naukaPNU24.
  14. Лукачович Г. О. Методичні аспекти оцінювання стану сформованості лексико-семантичних умінь у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. Спеціальна освіта: проблеми та перспективи. Тези за матеріалами 16 Міжнародної науково-практичної конференції 18-19 квітня 2024 року / за ред. О. Гаврилова. Кам’янець-Подільський. Видавець Ковальчук О.В. 2024. C. 141–144. URL: http://surl.li/jaliym.
  15. Лукачович Г. О. Діагностика природничо-екологічної компетентності старших дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення. «Стан та перспективи розвитку спеціальної освіти та інклюзії»: матеріали науково-практичної конференції зі спеціальності 016 Спеціальна освіта (Харків, 29 квітня 2024 року). КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. 2024. C. 73–77. URL: https://tinyurl.com/sotaincl24.
  16. Лукачович Г.О. Роль екологічної грамотності вчителів-логопедів у формуванні екологічної лексики у дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення. Збірник наукових праць молодих вчених Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. 2024. Вип. 16. С.203–204. URL: https://tinyurl.com/molvch24.
  17. Лукачович Г.О. Екологічна компетентність вчителя-логопеда як умова формування природничо-екологічної лексики у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. Психолого-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної та інклюзивної освіти: матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю 8 листопада 2024 р. / за ред. Т.О. Докучиної, відп. секретар О.І. Дмітрієва. Кам’янець-Подільський, 2024. С. 153–156. URL: https://tinyurl.com/konfip2024.
  18. Лукачович Г. О. Дослідження поведінки щодо довкілля у вчителів-логопедів як передумови формування природничої лексики у дошкільників. Сучасна логопедія: Інноваційні технології. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції / за заг. ред. В. А. Кисличенко. Миколаїв: МНУ ім. В. О. Сухомлинського, 2024. С.113–117. URL: https://tinyurl.com/LogoHL24.
  19. Лукачович Г.О. Особливості розвитку лексико-семантичних умінь у старших дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення на матеріалі природничо-екологічного змісту. Abstracts of IV International Scientific and Practical Conference. Plovdiv, Bulgaria. 2025. Pp. 157–160. URL: https://tinyurl.com/confBulgaria25.
  20. Лукачович Г. О. Застосування нейровправ як прийому тренування лексико-семантичних умінь у старших дошкільників з загальним недорозвиненням мовлення. The VI International scientific and practical conference «Prospects for the development of modern science and education: problems and ways of development», February 10–12, Plovdiv, Bulgaria. 2025. Pp. 108–111. URL: https://tinyurl.com/confPlovdiv25.

Відзнаки, нагороди

  • Подяка Департаменту освіти і науки Івано-Франківської обласної державної адміністрації  (2023).

E-mail: halyna.lukachovych@pnu.edu.ua

Vasyl Stefanyk Precarpathian National University