асистент кафедри логопедії та інноваційних технологій в інклюзії (сумісництво) E-mail: serhii.sydoriv@pnu.edu.ua
|
Івано-Франківський коледж, спеціаліст вищої категорії, викладач вибіркових навчальних дисциплін циклової комісії професійної та практичної підготовки (спеціальність “Дошкільна освіта”)
Освіта: вища:
Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, 2000; спеціальність – «Англійська мова і література», кваліфікація: філолог, викладач англійської мови та літератури.
Навчався в King Street College та London School of English and Computing, де відмінно здав іспити ESOL та отримав Certificate in Advanced English.
Аспірантура Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, спеціальність 015 – Професійна освіта (за спеціалізаціями), тема дослідження «Підготовка майбутніх учителів до організації інклюзивного освітнього середовища в сучасній початковій школі України”.
Публікації
- Tkhir, M., Sydoriv, S. (2022) Being optimistic about inclusion: Biden’s rhetorical strategy of positive self-presentation reflected in teacher training policy. Journal of Curriculum and Teaching, 11(3), 38-46. https://doi.org/10.5430/jct.v11n3p38 – Scopus
- Budnyk, O., Sydoriv, S., Serman, L., Lushchynska, O., Tsehelnyk, T., & Matsuk, L. (1). Inclusive education in rural schools of Ukraine or how to ensure quality inclusive education in rural schools in Ukraine?. Revista Brasileira De Educação Do Campo, 7, e13940. https://doi.org/10.20873/uft.rbec.e13940 – Web of Science
- Sydoriv S. (2023). Training Educators to Foster Inclusion and Resilience: Lessons from Ukraine. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 10(1), 167-186. https://doi.org/10.15330/jpnu.10.1.167-186
- Sydoriv, S. (2022). Pre-service training of elementary school teachers for organization of inclusive learning environment. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 9(1), 169-179. https://doi.org/10.15330/jpnu.9.1.169-179
- Sydoriv, S. (2020). Organizing and Sustaining Inclusive Learning Environment: International Practices . Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 7(1), 122-128. https://doi.org/10.15330/jpnu.7.1.122-128
- Budnyk, O. & Sydoriv, S. (2019) Social and pedagogical aspects of the development of inclusive education. Sociální pedagogika / Social Education,, 7(1), 36–48. https://doi.org/10.7441/soced.2019.07.01.03
- Навчальний курикулум з інклюзивної освіти / уклад. Л. М. Сидорів, О. А. Тельна, Т. М. Цегельник, С. П. Яланська, Н. М. Атаманчук, О. С. Деркачова, за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2020. 198 с.
- Тельна О. А., Маланчій В. О., Дацьо Н. О, Сидорів С. М., Селепій О. Д., Весніна Н. В., Приймак Н. П., Сидорів Л. М. Сходинки інклюзії : наук.-практ. посібник для педагогів, студентів та батьків. / за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2019. 155 с.
- Англійська та інклюзія: посібник для самостійної роботи та дистанційного навчання студентів спеціальності Спеціальна освіта. Логопедія. Івано-Франківсбк: Писачка, 74 с.
- Навчаємо англійської в безпечному інклюзивному освітньому просторі : методичні рекомендації до проходження виробничої (педагогічної) практики з додаткової спеціалізації «Англійська мова» / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2023. 44 с.
- Методичні вказівки для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання з Методики навчання англійської мови в дошкільних закладах та початковій школі: організовуємо інклюзивний освітній простір онлайн / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2021. 26 с.
- Методичні рекомендації до виконання курсового проєкту зі спеціалізації «Англійська мова: організовуємо інклюзивне освітнє середовище в ЗДО» / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2021. 28 с.
- Teaching to diversity: інклюзивні казки для Тамілки/ за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ, 2021. 84 с.
Членство у професійних об’єднаннях
ВГО “Асоціація працівників дошкільної освіти”
Участь у міжнародних проєктах
Співробітник міжнародної програми з інклюзивної освіти в університеті Міннесоти (США), учасник міжнародних ініціатив з провадження інклюзії в Україні та керівник проєкту “Без кордонів: розвиток та підтримка інклюзивної освітньої спільноти в Україні”.
Працював перекладачем та тренером в міжнародних та вітчизняних організаціях та проєктах: Школа Рівних Можливостей, Міжнародний Фонд Розвитку Інтелектуальних та Природніх Ресурсів України, CITAS–London, Юнаки проти Насильства. Брав участь у тренінгах, семінарах та конференціях з розвитку громадянського суспільства та запобіганню домашньому та гендерному насильству в якості організатора, фасілітатора, тренера та перекладача (Київ, Лондон, Дюсельдорф, Ріо де Жанейро, Берлін, Тбілісі)
Підвищення кваліфікації
- International Institute of Inclusion. Сertificate of completion № IS-2022/56 of International internship from August 23 to September 24, 2022 within the framework of International scientific and practical Symposium «Education, Science and Culture of Ukraine in the World: Mobility, Globalization, Inclusion», September 24, 2022, 1 ECTS credit / 30 hours
2. The State University of New York, online non-credit course on ADHD: Everyday Strategies for Elementary Students, 05/30/2020, coursera.org/verify/EJ3LYTYPS5B5.
3. Академія цифрового розвитку, Сертифікат про успішне завершення курсу “Ефективні рішення Google for Education для хмарної взаємодії”, 0,5 кредитів ECTS, № BC-03541, 24.11.2020.
4. ГО “Соціальна перспектива”, Сертифікат № SRKPSI-CE000828 “Інклюзія і дистанційне навчання”, 30 год, 17-22.01.2021
5. Курси з підвищення кваліфікації для педагогічних працівників на тему: “Інноваційні технології в освітній діяльності педагога” на базі Центру інноваційнних освітніх “PNU EcoSystem” ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”. Загальний обсяг – 30 академічних годин (сертифікат № 185, наказ №37 від 21.01.2021 р.
6. Всеукраїнський науково – практичний симпозіум “Становлення іклюзивних процесів в Україні: поступ, досвід, перспективи”. Підвищення кваліфікаці за напрямом: особливості інклюзивного навчання. 23-24 серпня 2021. Обсяг 15 год. (0.5 кредиту ECTS, №СІП23-24.08.21/242
7. Підвищення кваліфікації за видом майстер-клас під час роботи секції “Театральне мистецтво як засіб розвитку soft skills дітей у контексті досвіду країн ЄС та України” в рамках проєкту Erasmus + Module Jean Monnet (8 ак. год., 0.4 кредити ECTS) , Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 22-23 квітня 2021 р. Сертифікат № 2104071адм/430.
8 . Курси з підвищення кваліфікації педагогічних (науково-педагогічних) працівників на тему: «ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА: ТЕХНІКИ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ У ФОРМАТІ ДИСТАНЦІЙНОГО/ОЧНОГО НАВЧАННЯ» у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника”. Загальний обсяг – 30 академічних годин (сертифікат CE22 №1076 наказ №38 від 28.01.2022 р.
9. An online non-credit course authorized by Johns Hopkins University and offered through Coursera on Psychological First Aid, Mar 19, 2022, https://coursera.org/share/05fac2526b1e79ea74c43ace7e6d9179
10. Професійне підвищення кваліфікації в Міжнародному освітньо-методичному центрі Dinternal Education (http://certificate.dinternal.com.ua/ – 28 сертифікатів по 2 академічні години), Cambridge University Press – 33 сертифікати, Oxford University Press, проходження онлайн-навчання на платформах Coursera, Prometheus, EdEra, що підтверджено сертифікатами.
Апробаційні, науково-популярні, консультаційні (дорадчі)
та/або науково-експертні публікації
https://uamodna.com/articles/ukraine-us-cooperation-pursuing-inclusive-education/
https://uamodna.com/articles/moda-ta-inklyuziya-indash-fashion-vs-inclusion/
https://uamodna.com/articles/sustaining-inclusive-education-in-ukraine/
http://inclusion.org.ua/en/co-teaching-in-khmelnytskiy-ivano-frankivsk-and-vygoda;
http://inclusion.org.ua/en/another-international-lecturer-on-inclusion-in-ivano-frankivsk-college/
http://inclusion.org.ua/en/participation-at-the-dignity-of-work-an-international-forum/;
http://inclusion.org.ua/dvodennyi-osvitnii-forum-navchannia-dlia-vsikh/
http://inclusion.org.ua/639-2/;
http://inclusion.org.ua/treninhy-z-spivvykladannia-v-khmelnytskomu-ivano-frankivsku-i-vyhodi/;
http://inclusion.org.ua/kroky-inkliuzyvnymy-prostoramy-3-0/;
http://inclusion.org.ua/rozrobleno-kurykulum-z-inkliuzyvnoi-osvity-dlia-pidhotovky-vchyteliv/;
http://inclusion.org.ua/iuni-trenery-z-ivano-frankivskoho-koledzhu/;
https://uamodna.com/articles/inclusive-education-teacher-training-curriculum-the-future-has-started/