Упродовж 31 липня -1 серпня 2024 року завідувач кафедри Оксана ДЖУС взяла участь у другій конференції-воркшопі “Управління в освіті: формування цілісної (доброчесної) особистості”, присвяченій освітньому менеджменту для творців політики, управлінців у сфері освіти педагогів та громадськості.
Захід організувала ГО «Могилянська стратегічна агенція» у партнерстві з Києво-Могилянською бізнес-школою за підтримки програми «U-LEAD з Європою», компанії «RMTeam International», Державної служби якості освіти України та Чернівецької міської ради.
Конференція-воркшоп була присвячена темі доброчесності та впливу освітньої системи на її формування. Особлива увагу було приділено чеснотам та цінностям, притаманним доброчесній особистості, а також тому, як освітній процес може сприяти їх розвитку.
Зустріч розпочали із підбивання підсумків І конференції-воркшопу, яка підвела присутніх до проблематики чергової Олександром Савруком, деканом Києво-Могилянської Бізнес Школи.
Конференція включала панельну дискусію «Як освіта може формувати цінності та чесноти, притаманні цілісній (доброчесній) особистості», на якій обговорили ключові цінності та чесноти, які слід розвивати в освітньому процесі, методи інтеграції етичного виховання в навчальний процес, інноваційні підходи до етичного виховання, виклики та перешкоди у формуванні цілісної особистості та багато іншого.
Результатом другої панельної дискусії – «Роль академічної доброчесності у формуванні цілісної доброчесної особистості», стало визначення та складових академічної доброчесності, проблем культури академічної доброчесності в Україні, викликів у впровадженні академічної доброчесності, мотивацію та заохочення доброчесної поведінки та вплив академічної доброчесності на формування особистості.
Завершився захід роботою в групах, одну з яких модерувала Оксана ДЖУС, де кожній пропонувалось обговорити чесноти та соціально-емоційні навички на фундаменті доброчесності та представити результати роботи іншим учасникам конференції-воркшопу.
Результатом роботи груп була розробка ідей від управлінців щодо формування або налагодження соціально-емоційних навичок на рівні закладу.
Програма: Програма ІІ конференції_воркшоп_31.07.-1.08.2024