День знань розпочали кафедральним науково-методологічним семінаром за участі дирекції Інституту «Когнітивно-компетентнісний підхід до підготовки логопедів нової генерації».
Розглянули важливі аспекти діяльності логопеда в нових реаліях війни, інновації в системі підготовки фахівців до роботи з дітьми та дорослими, внесли відповідні пропозиції щодо оновлення освітньої програми.
Зокрема:
Як не втратити якість підготовки фахівців при дистанційному навчанні?
Як мотивувати сучасного студента?
Як допомогти студентам, які мають не дуже чітке мовлення, або навіть порушення звуковимови?
Як підтримати тих, хто знаходиться поза межами України, в скрутних життєвих обставинах і не відвідує пари?
Як пояснити, що спершу теорія, а потім практика, бо «бігти по вершках» – провальний варіант?
Як студентам зі слабшою базовою шкільною підготовкою розповісти просто про складне, та й ще так, аби потім вони не казали, що їх не вчили. А вони б сприйняли, якби зразу все складне ми їм давали на молодших курсах бакалаврату?
Як навчати студентів так, аби вони розуміли чому саме так і в такій послідовності вони мають працювати з дитиною, чи дорослим, а не схоластично робили все підряд, що побачили десь в інсті на сумнівних тренінгах і курсах?
Як сформувати навички ефективної комунікації з батьками без частки «не», на кшалт: ваша дитина не вміє, не може, не робить, не говорить…а ще гірша фраза: «ніколи не буде…»?
Як озброїти моделям поведінки в команді фахівців, щоб не нав‘язувати і не «тягнути ковдру на себе», а аргументовано поснювати?
Як навчити оволодіти вмінням заповнювати комплексну оцінку розвитку в ІРЦ, не називаючи при цьому діагноз?
Як продемонструвати комплексний медико-психолого-педагогічний підхід на практиці, щоб в мак правильно донести, що часто в підручнику одне, а на практці – інше, бо логопедія наука молода, що розвивається?
І ще дуже багато ЯК?…
Далі буде!
Плідно, натхненно, урочисто й результативно!