![]() |
доцент кафедри професійної освіти та інноваційних технологій |
Голова правління ГО «Центр психічного здоров’я і реабілітації – СОФІЯ».
Освіта: вища (Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, 2001; спеціальність – “Психологія», кваліфікація: «Психолог. Викладач»; диплом магістра психології з відзнакою).
Науковий ступінь: кандидат психологічних наук зі спеціальності 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія (2007).
Вчене звання: доцент (2015).
Наукові інтереси: психологія розвитку, вікова психологія, психологія віртуального середовища і медіапсихологія, когнітивно-поведінкова психотерапія, новітні психотерапевтичні практики.
Неформальна освіта:
Навчальна програмою підготовки з когнітивно-поведінкової терапії, що відповідає Європейським стандартам освіти у КПТ (за моделлю програми Оксфордського центру когнітивної терапії) Українського інституту когнітивно-поведінкової терапії (2017-2021).
Стажування
Навчання у докторантурі за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія (2014-2017 рр.).
Cтажування (підвищення кваліфікації) в Івано-Франківський національний медичний університет з 16 листопада 2020 р. по 31 грудня 2020 р. без відриву від освітнього процесу на кафедру психіатрії, наркології та медичної психології. Тема стажування: “Діагностика психічних порушень та практика застосування сучасних методів психотерапії дітей різного віку”. Наказ № 687 від 19.11.2020р.
- Подяка Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради (за високий професійний рівень проведення презентаційного меседжу «Психічне здоров’я учнів: як не прогавити найважливіше. Ознаки депресії та соціальної тривоги у дітей» на серпневих педагогічних студіях для педагогів-організаторів закладів загальної середньої освіти міста) (2020).
- Подяка Прикарпатського національного університету імені В. Стефаника за високий професіоналізм, сумлінну працю (2020).
- Подяка Благодійного фонду «Карітас» за волонтерську та харитативну діяльність (2020).
- Подяка ГО «Мами Прикарпаття» за плідну співпрацю та підтримку подій та проектів організації (2020).
1. Мицько В.М. Контент-аналіз окремих деструктивних категорій у віртуальному комунікативному просторі / В. М. Мицько // Дитинство без насилля: суспільство, школа і сім’я на захисті прав дітей: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції / За заг. ред. проф. О. Кікінежді. – Тернопіль: Вид-во «Стереоарт», 2014. – С. 468 – 469.
2. Мицько В.М. Аксіопсихологічні особливості професійного становлення майбутніх психологів / В. М. Мицько // Проблеми гуманітарних наук: Збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2013. – Випуск тридцять перший. Психологія. – С. 40 – 51. – ФАХОВЕ ВИДАННЯ.
3. Мицько В.М. Ціннісно-смислова сфера особистості студентів: теоретичний аспект / В. М. Мицько // Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». – Острог: Вид-во Національного університету «Острозька академія», 2014. – Вип. 27.– С. 196–203. – ФАХОВЕ ВИДАННЯ.
4. Мицько В.М. Дослідження частоти використання деяких деструктивних категорій користувачами веб-сайтів / В. М. Мицько // Проблеми гуманітарних наук : Збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2014. – Випуск тридцять третій. Психологія. – С. 221–231. – ФАХОВЕ ВИДАННЯ.
5. Мицько В.М. Семантико-статистичний аналіз вживання «деструктивних» лексем користувачами веб-сайтів / В. М. Мицько // Психологія особистості: науковий теоретико-методологічний і прикладний психологічний журнал (ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»). – 2014. – № 1 (5). – С. 67–80. – ФАХОВЕ ВИДАННЯ.
6. Мицько В.М. Вікова психологія: методичні рекомендації для студентів напряму підготовки 6.010102 “Початкова освіта” (із спеціалізацією: практична психологія) / В. М. Мицько. – Івано-Франківськ: Видавництво “Плай” ЦІТ Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 2014. – 56 с. 7. Мицько В.М. Особливості використання деструктивних лексем користувачами вітчизняних віртуальних комунікативного та медіа середовищ / В. М. Мицько // Психологічна профілактика насилля і ворожості в суспільному та приватному житті: тези доповідей учасників Круглого столу (м. Івано-Франківськ, 5 травня 2015 року) / [редактор-упорядник З.С. Карпенко]. – Івано-Франківськ: Симфонія форте, 2015. – С. 43–47.
8. Мицько В.М. Дослідження динаміки використання семантичної категорії «агресія» користувачами Інтернету / В. М. Мицько // Сучасні педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 10-11 липня 2015 року). – Київ: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2015. – С. 89–92.
9. Ходан В.В., Мыцько В.М. Динамика показателя агрессивности у детей с хроническим холециститом после усовершенствованного лечения / В. В. Ходан, В. М. Мицько // Личность в меняющемся мире: здоровье, адаптация, развитие: специальный выпуск электронного научного журнала (по Материалам III Всероссийской научной конференции с международным участием «Психология и медицина: пути поиска оптимального взаимодействия» (г. Рязань, Россия, 7-8 октября 2015 года). – Рязань: «РГМУ имени акад. И.П. Павлова», 2015. – С. 395–400. – Режим доступа: www.humjournal.rzgmu.ru.
10. Волосянко А.Б., Ходан В.В., Мыцько В.М. Исследование особенностей эмоционально-поведенческих состояний у детей больных хроническим холециститом / А. Б. Волосянко, В. В. Ходан, В. М. Мыцько // Актуальные проблемы подростковой и юношеской психиатрии (памяти профессора М. Я. Цуцульковской): Материалы Всероссийской научно-практической конференции с международным участием (г. Москва, Россия, 22 октября 2015 года). – Москва: ФГБНУ «Научн. центр психического здоровья», 2015. – С. 75–78.
11. Мицько В.М. Семантико-статистичний аналіз вживання лексеми «насилля» користувачами веб-сайтів / В. М. Мицько // Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. – 2015. – Том. XI: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. – Випуск 13. – С. 143–151. –ФАХОВЕ ВИДАННЯ.
12. Мицько В.М. Деструктивні тенденції сучасного Інтернет-середовища / В. М. Мицько // Держава та глобальні соціальні зміни: історична соціологія панування та спротиву в епоху модерну: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 26-27 листопада 2015 року). / Укладачі А.А. Мельниченко, П.В. Кутуєв, А.О. Мігалуш. – К.: Талком, 2015. – С. 75– 76.
13. Мицько В.М. Семантико-статистичне дослідження особливостей використання деструктивних лексем користувачами веб-сайтів / В. М. Мицько // Аксіопсихологія людської деструктивності: від анатомії до профілактики [Монографія] / за заг. ред. З. С. Карпенко; М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Прикарп. нац. ун-т ім. В. Стефаника». – Івано-Франківськ: Супрун В.П., 2016. – С. 84 – 99.
14. Сидорик Ю., Когутяк Н., Мицько В. Машинне навчання та використання моделей психічної діяльності // Свідомість, мозок, мова: актуальні проблеми та міждисциплінарні досягнення: збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 19-20 квітня 2018 р.). – Львів, 2018. – С. 207-209.
15. Мицько В. М. Психологічна феноменологія материнської депривації // Дослідження різних напрямів розвитку психології та педагогіки: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (15–16 листопада 2019 р., м. Одеса). Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. Ч. 1. С. 64-68.
16. Мицько В., Сидорик Ю. Психологічна зрілість як умова професійної ефективності та стресостійкості вчителів інклюзивних класів // Соціальне партнерство та міжвідомча взаємодія у вирішенні актуальних проблем інклюзії : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Чернівці, 22 листопада 2019 р.). Чернівці : Тухнодрук, 2019. – С. 209-211.
17. Sydoryk Y., Hryhoruk I., Kogutiak N., Mytsko V. Features of social network in students with different levels of subjective welfare // Happiness And Contemporary Society : Conference Proceedings Volume (Lviv, March, 20-21, 2020). Lviv: SPOLOM, 2020. P. 251-254.
18. Мицько В.М., Безп’ята М.М. Психолого-педагогічні умови упровадження інклюзивного навчання в діяльність закладу дошкільної освіти // Теорія і практика сучасної психології: Збірник наукових праць. Випуск № 1. Том 3. – Запоріжжя, Класичний приватний університет, – С. 153-156. – (Index Copernicus International)
19. Когутяк Н. М., Мицько В. М. Поведінкові індикатори уваги до емоцій у дітей із розладами спектру аутизму. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. Острог : Вид-во НаУОА, червень 2020. № 11. С. 126–130.
20. Мицько В.М., Сидорик Ю.Р., Когутяк Н.М. Тривожність як наслідок материнської депривації у дітей молодшого шкільного віку Теорія і практика сучасної психології: Збірник наукових праць. Випуск № 2. – Запоріжжя, Класичний приватний університет, – С. 153-156. – (Index Copernicus International).
Організація міжнародних навчально-наукових, просвітницьких заходів:
- Організація та проведення Круглого столу «Менеджмент розвитку дітей із розладами спектру аутизму: досвід США для України» (м. Івано-Франківськ, 14 вересня 2017 року) за участі дитячих психіатрів, докторів медицини Linda Schmidt та Robert Nickel (США).
- Організація та проведення лінійки навчальних семінарів «Первинна та вторинна допомога при аутизмі» (м. Івано-Франківськ, 4-6 жовтня 2018 року) за участі дитячих психіатрів, докторів медицини, клінічних психологів Linda Schmidt, Robert Nickel, Allison Wainer, Emi Svensson (США).
- Організація та проведення лінійки навчальних семінарів «Рання психологічна допомога дітям з аутизмом» (Івано-Франківськ, 16 червня – 3 липня 2019 року) у рамках Fulbright Specialist Program, спікер семінарів – PhD in Clinical Psychology – Allison Wainer (США)
- Організація та проведення лінійки навчальних семінарів «Психічне здоров’я дітей та підлітків: досвід США для України» (м. Івано-Франківськ, 26-28 вересня 2019 року) за участі дитячих психіатрів, докторів медицини, клінічних психологів Linda Schmidt, Robert Nickel, Hannah Sanford-Keller, Tatiana Terdal (США).
- Організація та проведення англомовного телемосту між студентами ПНУ ім. В. Стефаника та RUSH University of Chicago. Час і дата проведення: 02.2020р. з 20.00 до 21.30. Місце проведення: Центр інноваційних освітніх технологій PNU Ecosystem, ПНУ ім. В. Стефаника https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2325051014460512&id=1809796045986014&__xts__[0]=68.ARBBpFHhHhSGb255W764qU2noseXa6KMxfchh3k1nnFqg3MQQW9ZCvNUTcpLmdIcD4HVXPHNd29TevlcQZaBMuOMwcsHwaJBLpVx_eITxUMdPkOQOUtblRw-uFAK1G-0qTt-NL95tQ__4oNjS_eQY3jXOZianqOZ-VPMW1VFHHRP_34W_xliJQ33XuNvs4PCiEMccCkx5GQ6UehPMLl7uEKpC4N23tlG1sjeYQJ-ku4VuI_dTUrfWLowN9cr2OVrcy6PCeurXacLDMlnf1asQTAGOo6fnGGvX12QGrxv6hPvJWB2Go5fR8Bz29c0iYJrLZ6h8RMt3k7QMxQx-h5akIHQUnJY&__tn__=-R
Участь у міжнародних проектах:
- Проєкт “Психічне здоров`я дітей та підлітків: досвід США для України” (з 28 вересня до 7 жовтня 2020р. у онлайн-форматі) за сприяння посольства Швейцарії у рамках проєкту MH4U та у співпраці з Центр здоров’я та розвитку “Коло сім’ї”, Центр розвитку особистості “Навички життя” та ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”.
- Проєкт ECHO “Аутизм та поведінкові розлади у дітей та підлітків” (США-Україна) Project ECHO (спільно з University of New Mexico’s Health Science Centr).
Організація Всеукраїнської наукової конференції, круглих столів:
- Організація та проведення до Міжнародного дня захисту дітей Онлайн-форуму «Психологія щасливого дитинства». Час і дата проведення: 1 червня 2020 року о 15.00-18.30. Місце проведення: онлайн-подія, система дистанційної комунікації ZOOM. https://www.facebook.com/mytskovm/posts/1513676302127533
- Організація та проведення семінару-практикуму «Логопедія і дитяча психологія у Прикарпатському університеті: переваги, перспективи, працевлаштування» Дата проведення: 05.2020 року. https://kpoit.pnu.edu.ua/2020/05/07/онлайн-семінар-логопедія-і-дитяча-пси/
- Співорганізатор проекту «Психологічний кіноклуб».
Членство у професійних громадських організаціях:
– голова правління ГО «Центр психічного здоров’я і реабілітації – Софія»;
– співробітник НД Центру когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет».
Профорієнтаційна робота – виступи offline / online, в соціальних мережах, телебаченні:
- «Форум Супер МаТатусі» (Форум-інтенсив для батьків, які все вміють, але хочуть краще). Організатор: Caritas. (22 лютого 2020р.) Місце: м. Івано-Франківськ, молодіжний центр “Параграф”, вул. Шевченка 57.
Тема виступу: «Психологія дитячої сором’язливості та невпевненості». (https://www.facebook.com/kozak.liliya/posts/2904606282894261)
- Участь у ранковому шоу «Ранковий гість» Івано-Франківської обласної телерадіокомпанії «UA: Карпати». Час і дата проведення: 02.2020р. з 7.40 по 9.30. Місце проведення: Філія публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «регіональна дирекція UA: КАРПАТИ» м. Івано-Франківськ, вул. Січових Стрільців, 30А
Тема обговорення: «Проблеми психічного здоров’я українців та якісна психологічна допомога» (в межах популяризації ОПП «Дитяча психологія та психологічна практика»).
https://www.facebook.com/mytskovm https://www.youtube.com/watch?v=Wlug44TWYes&t=14s
- Інтерв’ю для міського онлайн-журналу «Куфер». Журналіст – Ілона Шевченко. Тема: «Жити зі страхами. Що таке фобії та як з ними боротися?» (в межах популяризації ОПП «Дитяча психологія та психологічна практика»). Дата проведення: 20.03.2020 р. Місце проведення: Центр когнітивної психології та психотерапії. Дата публікації: 18.05.2020.
https://kufer.media/gajdy/zhyty-zi-strahamy-shho-take-fobiyi-ta-yak-z-nymy-borotysya/
- Інтерв’ю для Суспільно-політичного порталу Івано-Франківська та Прикарпаття – «МІСТО». Журналіст – Наталія Джулай. Тема: «Кастрація педофілів: покарання = лікування». Дата публікації: 5 жовтня 2019 р. Стаття опублікована в журналі МІСТО № 28. https://mi100.info/2019/10/05/kastratsiya-pedofiliv-pokarannya-likuvannya/
Організація профорієнтаційної роботи факультету:
- Організація та проведення семінару-практикуму «Логопедія і дитяча психологія у Прикарпатському університеті: переваги, перспективи, працевлаштування» Дата проведення: 05.2020 року. https://kpoit.pnu.edu.ua/2020/05/07/онлайн-семінар-логопедія-і-дитяча-пси/
- Організація та проведення семінару «Бути професійним психологом – це…» (23 липня і 6 серпня 2020 року) https://www.facebook.com/events/2361757464120506/
- Організація та проведення семінару «Хочу бути психологом! Як не помилитися обираючи університет» (20 серпня 2020 року) https://www.facebook.com/events/3556447971055211/
Професійне підвищення кваліфікації, неформальна освіта, участь у вебінарах, що підтверджено сертифікатом:
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «Методи терапії зобов’язання та прийняття (АСТ)» (м. Львів, 20-22 жовтня 2016 року). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Четверта українська науково-практична конференція з когнітивно-поведінкової терапії «Творімо спільноту КПТ» (м. Львів, 9-10 червня 2017 року). Загальна кількість навчальних годин – 20.
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «Розлади спектру аутизму: сучасні підходи до діагностики та терапії» (м. Львів, 11-13 вересня 2017 року). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «Вступ у КПТ. Обстеження і формулювання у КПТ» (м. Львів, 18-22 вересня 2017 року). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «Базові навички і поведінкові техніки КПТ» (м. Львів, 16-18 листопада 2017 року). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «Основні когнітивні та метакогнітивні техніки КПТ» (22-24 лютого 2018 року). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «Робота з дисфункційними схемами та правилами життя у КПТ» (10-12 травня 2018 року). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «Наукові дослідження у сфері охорони психічного здоров’я» (22-23 червня 2018 року). Загальна кількість навчальних годин – 20.
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «Третя фаза терапії у КПТ. Менеджмент рецидивів. КПТ+» (Львів, УІКПТ, 24-26 вересня 2018 року). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «КПТ простих фобій. КПТ соціальної фобії» (Львів, УІКПТ, 24-26 листопада 2018 року). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «КПТ посттравматичного стресового розладу. Майндфулнес у КПТ» (Львів, 31 січня – 02 лютого 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «КПТ генералізованого тривожного розладу» (Львів, 18-20 квітня 2019 року). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
- Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Супервізії за методом «Тренінг реципрокної імітації» (Івано-Франківськ, 17-18 червня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 16 (12+4).
- Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Психодіагностичний метод для дітей з розладами спектру аутизму «Неструктурована оцінка імітації» (Івано-Франківськ, 19 червня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 8 (6+2).
- Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Розвиток соціальної ініціативності та експресивної комунікації» (Івано-Франківськ, 20 червня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 8 (6+2).
- Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Тренінг стратегій розвитку гри» (Івано-Франківськ, 20 червня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 5 (4+1).
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «КПТ панічного розладу, розладу тривоги за здоров’я, при соматичних розладах та хронічному болю» (м. Львів, 5-7 вересня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
- Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Науково-обгрунтовані методи діагностики й терапії опозиційно-викличного розладу поведінки» (Івано-Франківськ, 26-27 вересня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 16 (12+4).
- Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Рання діагностика нейророзвиткових розладів» (Івано-Франківськ, 26 вересня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 8 (6+2).
- Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Розвиток мовленнєвих навичок у дітей з розладами спектру аутизму» (Івано-Франківськ, 27-28 вересня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 8 (6+2).
- Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Особливості підліткового дозрівання у дітей з розладами спектру аутизму. Високофункційний аутизм» (Івано-Франківськ, 27-28 вересня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 16 (12+4).
- Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Методи діагностики аутизму: DSM–V, CARS–2, супервізії STAT» (Івано-Франківськ, 27 вересня 2019 р.). Загальна кількість годин розвитку практичних навичок – 2.
- Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Психологія трансгендеру: науково-обґрунтовані підходи надання допомоги» (Івано-Франківськ, 28 вересня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 5 (4+1).
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «КПТ розладів харчової поведінки. КПТ Дизморфофобічного розладу» (Львів, 23 січня – 25 січня 2020 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «КПТ залежностей від психоактивних речовин» (Львів, 14 травня – 17 травня 2020 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «КПТ втрати, суїцидальності, самопошкодження» (Львів, 24 вересня – 27 вересня 2020 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Центр здоров`я та розвитку «Коло сім`ї» Сертифікат. Навчальний вебінар семінар «Сучасні підходи до діагностики та допомоги дітям із розладом із дефіцитом уваги і гіперактивністю» (3 год.).»
- Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «КПТ інтерперсональних проблем» (Львів, 26 листопада – 28 листопада 2020 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
- Coursera. Навчальний семінар: “Intro to Scheduling with When I Work”. Сертифікат (2020).
- Coursera. Навчальний семінар: “The Science of Well-Being”. Сертифікат (2020).