Сидорів Сергій Мирославович

 

асистент кафедри 

логопедії

та інноваційних технологій в інклюзії

(сумісництво)

E-mail: serhii.sydoriv@pnu.edu.ua

 

Івано-Франківський коледж, спеціаліст вищої категорії, викладач вибіркових навчальних дисциплін циклової комісії професійної та практичної підготовки (спеціальність  “Дошкільна освіта”)

Освіта: вища:

Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, 2000; спеціальність – «Англійська мова і література», кваліфікація: філолог, викладач англійської мови та літератури.

Навчався в King Street College та London School of English and Computing, де відмінно здав іспити ESOL та отримав Certificate in Advanced English.

Аспірантура Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, спеціальність 015 – Професійна освіта (за спеціалізаціями), тема дослідження «Підготовка майбутніх учителів до організації інклюзивного освітнього середовища в сучасній початковій школі України”.

Публікації

  1. Tkhir, M., Sydoriv, S. (2022) Being optimistic about inclusion: Biden’s rhetorical strategy of positive self-presentation reflected in teacher training policy. Journal of Curriculum and Teaching, 11(3), 38-46. https://doi.org/10.5430/jct.v11n3p38Scopus
  2. Budnyk, O., Sydoriv, S., Serman, L., Lushchynska, O., Tsehelnyk, T., & Matsuk, L. (1). Inclusive education in rural schools of Ukraine or how to ensure quality inclusive education in rural schools in Ukraine?. Revista Brasileira De Educação Do Campo, 7, e13940. https://doi.org/10.20873/uft.rbec.e13940Web of Science
  3. Sydoriv S. (2023). Training Educators to Foster Inclusion and Resilience: Lessons from Ukraine. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 10(1), 167-186. https://doi.org/10.15330/jpnu.10.1.167-186 
  4. Sydoriv, S. (2022). Pre-service training of elementary school teachers for organization of inclusive learning environment. Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 9(1), 169-179. https://doi.org/10.15330/jpnu.9.1.169-179 
  5. Sydoriv, S. (2020). Organizing and Sustaining Inclusive Learning Environment: International Practices . Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, 7(1), 122-128. https://doi.org/10.15330/jpnu.7.1.122-128 
  6. Budnyk, O. & Sydoriv, S. (2019) Social and pedagogical aspects of the development of inclusive education. Sociální pedagogika / Social Education,, 7(1), 36–48. https://doi.org/10.7441/soced.2019.07.01.03
  7. Навчальний курикулум з інклюзивної освіти / уклад. Л. М. Сидорів, О. А. Тельна, Т. М. Цегельник, С. П. Яланська, Н. М. Атаманчук, О. С. Деркачова, за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2020. 198 с.
  8. Тельна О. А., Маланчій В. О., Дацьо Н. О, Сидорів С. М., Селепій О. Д., Весніна Н. В., Приймак Н. П., Сидорів Л. М. Сходинки інклюзії : наук.-практ. посібник для педагогів, студентів та батьків. / за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ : Видавець Кушнір Г. М., 2019. 155 с.
  9. Англійська та інклюзія: посібник для самостійної роботи та дистанційного навчання студентів спеціальності Спеціальна освіта. Логопедія. Івано-Франківсбк: Писачка, 74 с.
  10. Навчаємо англійської в безпечному інклюзивному освітньому просторі : методичні рекомендації до проходження виробничої (педагогічної) практики з додаткової спеціалізації «Англійська мова» / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2023. 44 с.
  11. Методичні вказівки для самостійної роботи студентів та дистанційного навчання з  Методики навчання англійської мови в дошкільних закладах та початковій школі: організовуємо інклюзивний освітній простір онлайн / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2021. 26 с.
  12. Методичні рекомендації до виконання курсового проєкту зі спеціалізації «Англійська мова: організовуємо інклюзивне освітнє середовище в ЗДО» / автор-укладач С. М. Сидорів. Івано-Франківськ, 2021. 28 с.
  13. Teaching to diversity: інклюзивні казки для Тамілки/ за ред. С. М. Сидоріва. Івано-Франківськ, 2021. 84 с.

Членство у професійних об’єднаннях

   ВГО “Асоціація працівників дошкільної освіти”

Участь у міжнародних  проєктах

   Співробітник міжнародної програми з інклюзивної освіти в університеті Міннесоти (США), учасник міжнародних ініціатив з провадження інклюзії в Україні та керівник проєкту “Без кордонів: розвиток та підтримка інклюзивної освітньої спільноти в Україні”.

  Працював перекладачем та тренером в міжнародних та вітчизняних організаціях та проєктах: Школа Рівних Можливостей, Міжнародний Фонд Розвитку Інтелектуальних та Природніх Ресурсів України, CITASLondon, Юнаки проти Насильства. Брав участь у тренінгах, семінарах та конференціях з розвитку громадянського суспільства та запобіганню домашньому та гендерному насильству в якості організатора, фасілітатора, тренера та перекладача (Київ, Лондон, Дюсельдорф, Ріо де Жанейро, Берлін, Тбілісі)

Підвищення кваліфікації

  1. International Institute of Inclusion. Сertificate of completion № IS-2022/56 of International internship from August 23 to September 24, 2022 within the framework of International scientific and practical Symposium «Education, Science and Culture of Ukraine in the World: Mobility, Globalization, Inclusion», September 24, 2022, 1 ECTS credit / 30 hours

2. The State University of New York, online non-credit course on ADHD: Everyday Strategies for Elementary Students, 05/30/2020, coursera.org/verify/EJ3LYTYPS5B5.

3. Академія цифрового розвитку, Сертифікат про успішне завершення курсу “Ефективні рішення Google for Education для хмарної взаємодії”, 0,5 кредитів ECTS, № BC-03541, 24.11.2020.

4. ГО “Соціальна перспектива”, Сертифікат № SRKPSI-CE000828 “Інклюзія і дистанційне навчання”, 30 год, 17-22.01.2021

5. Курси з підвищення кваліфікації для педагогічних працівників на тему: “Інноваційні технології в освітній діяльності педагога” на базі Центру інноваційнних освітніх “PNU EcoSystem” ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”. Загальний обсяг – 30 академічних годин (сертифікат № 185, наказ №37 від 21.01.2021 р.

6. Всеукраїнський науково – практичний симпозіум “Становлення іклюзивних процесів в Україні: поступ, досвід, перспективи”. Підвищення кваліфікаці за напрямом: особливості інклюзивного навчання. 23-24 серпня 2021.  Обсяг 15 год. (0.5 кредиту ECTS, №СІП23-24.08.21/242

7.  Підвищення кваліфікації за видом майстер-клас під час роботи секції “Театральне мистецтво як засіб розвитку soft skills дітей у контексті досвіду країн ЄС та України” в рамках проєкту Erasmus + Module Jean Monnet (8 ак. год., 0.4 кредити ECTS) , Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 22-23 квітня 2021 р. Сертифікат № 2104071адм/430.

8 . Курси з підвищення кваліфікації педагогічних (науково-педагогічних) працівників на тему: «ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА: ТЕХНІКИ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ У ФОРМАТІ ДИСТАНЦІЙНОГО/ОЧНОГО НАВЧАННЯ» у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника”. Загальний обсяг – 30 академічних годин (сертифікат CE22 №1076 наказ №38 від 28.01.2022 р.

9. An online non-credit course authorized by Johns Hopkins University and offered through Coursera on Psychological First Aid, Mar 19, 2022, https://coursera.org/share/05fac2526b1e79ea74c43ace7e6d9179

10. Професійне підвищення кваліфікації в Міжнародному освітньо-методичному центрі Dinternal Education (http://certificate.dinternal.com.ua/ – 28 сертифікатів по 2 академічні години), Cambridge University Press – 33 сертифікати, Oxford University Press, проходження онлайн-навчання на платформах Coursera, Prometheus, EdEra, що підтверджено сертифікатами.

Апробаційні, науково-популярні, консультаційні (дорадчі)

та/або науково-експертні публікації

https://uamodna.com/articles/ukraine-us-cooperation-pursuing-inclusive-education/ 

https://uamodna.com/articles/moda-ta-inklyuziya-indash-fashion-vs-inclusion/

https://uamodna.com/articles/sustaining-inclusive-education-in-ukraine/ 

http://inclusion.org.ua/en/co-teaching-in-khmelnytskiy-ivano-frankivsk-and-vygoda;

http://inclusion.org.ua/en/treading-inclusive-spaces-3-0-pursuing-inclusive-education-in-ivano-frankivsk/;

http://inclusion.org.ua/en/ada-fellow-from-kazakhstan-delivers-online-lecture-on-inclusion-for-ukrainian-students/

http://inclusion.org.ua/en/another-international-lecturer-on-inclusion-in-ivano-frankivsk-college/

http://inclusion.org.ua/en/international-participation-at-treading-inclusive-spaces-5-organizing-inclusive-learning-environment-online/;

 http://inclusion.org.ua/en/participation-at-the-dignity-of-work-an-international-forum/;

 http://inclusion.org.ua/dvodennyi-osvitnii-forum-navchannia-dlia-vsikh/

http://inclusion.org.ua/rehionalni-treninhy-ta-midnarodna-konferentsiia-v-ramkakh-proektu-bez-kordoniv/;

 http://inclusion.org.ua/639-2/;

 http://inclusion.org.ua/treninhy-z-spivvykladannia-v-khmelnytskomu-ivano-frankivsku-i-vyhodi/;

 http://inclusion.org.ua/kroky-inkliuzyvnymy-prostoramy-3-0/;

http://inclusion.org.ua/antyvirusna-onlain-konfa-kroky-inkliuzyvnymy-prostoramy-4-0-dosvid-ukrainsko-amerykanskoi-spivpratsi/;

http://inclusion.org.ua/rozrobleno-kurykulum-z-inkliuzyvnoi-osvity-dlia-pidhotovky-vchyteliv/;

 http://inclusion.org.ua/iuni-trenery-z-ivano-frankivskoho-koledzhu/;

http://inclusion.org.ua/navchalno-metodychnyi-posibnyk-prava-liudyny-riznomanitnist-rivnist-tvorymo-inkliuzyvne-osvitnie-seredovyshche-zasobamy-anhliiskoi-za-profesiinym-spriamuvanniam/;

http://inclusion.org.ua/kroky-inkliuzyvnymy-prostoramy-5-orhanizatsiia-mizhnarodnoho-inkliuzyvnoho-osvitnoho-seredovyshcha-onlain/;

 https://uamodna.com/articles/pedagogy-prykarpattya-indash-sered-avtoriv-programy-pidgotovky-fahivciv-z-inklyuzyvnoyi-osvity/;

https://uamodna.com/articles/inclusive-education-teacher-training-curriculum-the-future-has-started/