Покутнєва Світлана Олексіївна

 

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти

Освіта: вища (Ленинградский государствений педагогический інститут им. А.И. Герцена 1970р.спеціальність «Тифлопедагогіка», кваліфікація учитель шкіл сліпих та слабозорих).

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.03 – спеціальна педагогіка

Наукові інтереси: професійна освіта, спеціальна освіта, тифлопедагогіка, корекція та компенсація в розвитку дітей із глибокими порушеннями зору

  1. Науково-методичний посібник “Навколишній світ” до підручників “Світ навколо тебе” [Текст] / С. О. Покутнєва. – Київ ; Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. – 49 с.
  2. Природознавство для слабозорих учнів 2 частина. Кіровоград, 2014. С. 105. Програма навчального курсу «я і Україна» для сліпих та слабозорих учнів молодших класів, ( сайт МОН), 2019.
  3. Компенсація як основна, особлива дитина, форма розвитку дітей з глибокими порушеннями зору журнал«Особлива дитина «Компенсаторний підхід у розумовому розвитку дітей з глибокими порушеннями зору, 2014с. 22-30.
  4. Особенности содержания экспериментального обучения слабовидящих учащихся младших классов в Украине Современные тенденции образования лиц с ОВЗ // Материалы научно-практической конференции, проводимой в рамках мероприятий «Дни науки МГПУ – 2014»С. 143-149
  5. Значення корекції та компенсації в розвитку дітей із глибокими порушеннями зору // Матеріали Всеукраїнської н-п конференції Психолого-педагогічні стратегії безбар’єрного середовища для дітей з порушеннями зору, К, 12 березня 2019 р
  6. Покутнева С.А. Развитие учебных возможностей слепых и слабовидящих учащихся младших классов [Текст] / С. А. Покутнева ; АПН Украины, Ин-т дефектологии. – К. : [б.в.], 1996. – 56 с. – (Библиотека тифлопедагога)
  7. Покутнева С.А. Особенности развивающего обучения слепых учащихся младших классов [Текст] / С. А. Покутнева ; Ин-т дефектологии АПН Украины. – К. : [б.в.], 1998. – 68 с. – (Библиотека тифлопедагога)

ТЕКСТ